Tuesday, October 14, 2008

hidup ini memang palat , tapi esok masih ada

okay , apa kata jika esok tidak ada bagi aku ?
*aku tidak meminta
hanya memikir ,
aku bukanlah baik sgt di dunia ini ,
aku tidak kata aku jahat , jangan salah anggap,
tapi aku mencuba menjadi yg terbaik ,
sebaiknya aku mencuba , kan ?

aku takut aku tidak sempat kenal dgn dunia ini kerana aku masih muda ,
dan banyak lagi benda aku perlu pelajari , aku perlu tahu ,
aku juga takut ,
sempatkah aku menghapus dosa-dosa aku yang menggunung itu ?
sempatkah aku meminta maaf kpd org-org yang telah aku berdosa ?
ibu bapaku ?
masa tidak berhenti , tidak sesekali ,
jadi , mulai dari sekarang , aku perlu berhati-hati dalam setiap perkara yg aku lakukan .
bukannya aku terlalu memikir , or i think so ,
aku cuma tidak mahu ketakutan mengawal diriku ,

tambahan lagi , sekarang , bermacam-macam tanda hari qiamat sudah berlaku ,
itu membuatkan aku lebih takut ,
adakah aku cukup baik untuk masuk ke syurgamu ?
adakah aku terlalu jahat untuk masuk ke nerakamu , ya tuhan ?
itu terletak atas diriku sendiri ,

aku meminta maaf , dari hujung rambut , smpi hujung kaki sekiranya aku telah membuat siapa2 terluka , atau terasa , aku tahu itu semua bukan sengaja , or if it is kau yg mula dulu ,
apa-apa pun , what past is past .


<3

1 comment:

Mel Sabrie said...

huhu!
it's that the dialogue in that movie or is is came from yours?
i suka laa!
*fact , i , x watch that movie lg . that's why laa . *
ngeh !